vrijdag 11 april 2014

Alana


http://www.noble-house.tk/images/Amanprana-bio-lichaamsverzorging/Alana-make-up-reiniger-open-verpakking.jpgWeer zo'n pareltje waar ik fier op ben!

"Alana milde make-up reiniger"
(betekenis Alana = Beeldschoon)


Er is niets zo eenvoudig als een pure olie die make-up verwijdert :-)
Waar gaan we het soms toch zoeken?

“like dissolves like”, dan gaan we uit van het principe “olie verwijdert olie”.
Als we een olie gaan gebruiken om make-up te verwijderen, zal de olie een andere substantie met een gelijkaardige chemische structuur, aldus de chemische binding die de substantie bij elkaar houdt, verbreken. Veel make-up reinigers prikken bij mij in de ogen en hebben gewoonweg een uitdrogend effect op mijn huid! Ik begrijp niet dat ze er ook steeds zo veel moeten instoppen dat totaal geen waarde heeft en eerder de huid kan beschadigen.

“Alana” is het mooiste alternatief om op een zachte manier mijn make-up te verwijderen zonder schuren, zonder te beschadigen of uit te drogen. Bovendien maakt de olie mijn huid rond de ogen zacht en voedt het mijn wimperkes. :-)

En nog straffer....als ik Alana eens durf te vergeten op reis of zo, dan vraag ik zeer vriendelijk een fles olijfolie en het probleem is (h)eerlijk opgelost :-)


http://www.noble-house.tk/images/Amanprana-bio-lichaamsverzorging/Amanprana-Alana-sfeerbeeld.jpg

Abrikozenpitolie, zoete amandelolie, kokosolie, olijfolie, tarwekiemolie, rode palmolie, roomse kamille.

Geen opmerkingen: