woensdag 5 juli 2017

Ik stel graag een wondermooie remedie voor die iedereen in huis zou mogen hebben!
Een productje dat ons wat meer ondersteuning kan bieden als we ons wat slechter voelen.

Oral & Auris is jaren geleden ontstaan toen mijn dochter net zoals ik als kind, meerdere oorontstekingen opliep. Het mengseltje bestaat voornamelijk uit kokosolie en 11planten- en kruidenextracten die ondersteunend werken bij een oorontsteking of oorpijn. Vooral bij de eerste verschijnselen van druk of pijn, kon Oral & Auris al een effectieve doorbraak van een oorontsteking voorkomen. Het was echt een wondermiddeltje dat veel pijn, verdriet en miserie heeft kunnen verzachten.

Ook is het bij aftjes in de mond, kiespijn of tandvleesontsteking een mooie verzachter en voorkomt het dat de problemen erger worden, het geneest sneller en de ongemakken worden aanzienlijk verminderd.

Jaren later stelde ik voor om dit product ook werkelijk op de markt te brengen, het was te goed om het niet met anderen te kunnen delen! :-)

En ja hoor...hier is hij dan!

Oral & Auris =
✔ Snel en effectief 
✔ Klein en handig 
✔ Oral & Auris is geen medicijn.
✔ Natuurlijke remedie: wat er niet in zit, is even belangrijk als wat er wel in zit



 

 

Deze remedie in huis hebben is geen overbodige luxe! Het smelt snel bij warmer weer, maar ik bewaar het al jaren in de ijskast en je kan niet geloven hoe vaak het al van pas is gekomen! Aftjes bij de kinderen, ontstoken tandvlees, oorpijn, keelpijn (dan wrijf ik het op hun nekje), last van de wind in de oortjes, en zo kan ik nog wel even doorgaan...

 

Ik kan het iedereen aanraden, 

je kinderen zullen je alvast dankbaar zijn!! 

 

 

Geen opmerkingen: