maandag 22 oktober 2012

Massage olie...

De "Dagoliën" werden al snel opgevolgd door 8 verschillende massage oliën en 5 verschillende kokosbloesem scrubs.

Voor elk gemoed zocht ik een andere combinatie van oliën. Oliën om de huid te verzorgen, te verzachten, te voeden en te beschermen tegen invloeden van buitenaf. Oliën om het emotionele weer in balans te brengen daar waar we het nodig hebben.  Dankzij een welverdiende massage of een overheerlijk bad met één van onze unieke massage oliën. De suiker scrubs geven een zeer zachte huid als resultaat, en het smaakt nog lekker ook ;-) 



Travel through a world of scents and imagination, experience and enjoy this extra dimension of taste and "pure" pleasure!


http://www.noble-house.tk/images/Amanprana-bio-lichaamsverzorging/NED/Amanprana_bio_lichaamsolie_massageolie_vanilla_web.jpg Eén van mijn favorieten "Vanilla Lichaamsolie" die zeer neutraal is van geur, zacht en verwarmend voor lichaam en geest...een ideale massage olie voor wie niet van bedwelmende geurtjes houdt. Ik gebruik deze zachte olie ook wel eens om mijn make-up te verwijderen (als ik Alana eens ergens vergeten ben) of om mijn gezichtje te reinigen en eventueel ook als naverzorging om af te sluiten. MMmmmmm....
                                        Haar zomerse, zoete opwekkende geur,
                                Brengt evenwicht en warmte, een zonnig humeur,
                                         Ze streelt de huid zo zuiver en zacht,
                                   En laat ze weer stralen met al haar kracht...

Met zoete amandelolie, vanillepoeder, rode palmolie, Vanille extract en mandarijn.  

Geen opmerkingen: